Archívum
Az előadássorozat 2006/2007 tanévi előadásai
Az előadások videofelvétele valamint az előadó fóliái letölthetőek a táblázat jobboldali oszlopából. Az egyes előadásokat követő Kísérleti bemutatók videofelvételei az Archívumban külön menüpontban kaptak helyet. A videofelvételek készítéséért köszönetet mondunk Szabó Sóki Lászlónak és Maros Gábornak, az ELTE TTK Multimédiapedagógiai és Oktatástechnológiai Központ munkatársainak. |
2006. | |||
---|---|---|---|
1. | szeptember 28. |
Tichy Géza: Mikrohullám árnyékolása, mobiltelefónia Bevezetőt mond: Lendvai János, a Fizikai Intézet vezetője |
részletesen |
2. | október 12. | Vattay Gábor: Az internet fizikája | részletesen |
3. | október 26. | Cserti József: A szivárvány fizikája | részletesen |
4. | november 9. | Honyek Gyula: A plazma tévétől a SIM kártyáig... Válaszok olyan kérdésekre, amiket csak kevesen tesznek fel | részletesen |
5. | november 23. | Rajkovits Zsuzsa: Buborékok, képek, káprázatok — a szappanhártyák színes világa | részletesen |
6. | december 7. | Forgácsné Dajka Emese: Éltető csillagunk: a Nap | részletesen |
7. | december 21. | Juhász András: A mindennapok fizikája | részletesen |
2007. | |||
8. | január 11. | Czirók András: Sejtek önszerveződésének fizikája | részletesen |
9. | január 25. | Derényi Imre: Sejtstruktúrák fizikája | részletesen |
10. | február 8. | Horváth Ákos: Mit ad nekünk a Nap: alternatív energiaforrások fizikai háttere | részletesen |
11. | február 22. | Kovács Béla: Kincskeresés GPS-el: a korszerű navigáció alapjai | részletesen |
12. | március 8. | Tímár Gábor – Kern Anikó: Otthonunk az űrből — felvételek az ELTE műholdvevő állomásáról | részletesen |
13. | március 22. | Papp Gábor: Mi is az az eScience? | részletesen |
14. | március 29. | Frei Zsolt: Tudományos vizualizáció: nagyméretű sztereografikus megjelenítő a Fizikai Intézetben | részletesen |
15. | április 12. |
OTDK-helyezett fizikus hallgatók előadásai Halász Gábor: Tornádók modellezése Kozma Péter – Vincze Miklós: Tólengések és belső vízesések |
részletesen |